LifE Of DesTiNy
we doesn`t realize our destiny,.... can`t change our destiny,.... is it true?(>,0)?
Saturday, February 06, 2010
kamal affendi penganalisis jenayah,....
dtg wat ceramah dkt uitm segamat,......
ttg "mungkin anda mangsa seterusnyer"
chua,.........
agak menarik lh,......
smpai nk pecah perot mmber org gelak dgr dier berceramah ttg ragut lh,....
rogol lh,......mcm2 lh,.....
dan kami dberikn penerangan ttg nk prevent diri kiter dr berlaku perkara2 yg x d ingini cm di atas,.......dangerous btol,......jd,....sbg sorg pmpuan harus mempunyai kekuatan fizikal yg mantap lu bru pk nk kuar jln shopping sorg2 ker,...nk kuar ngan boyfren ker,......
boyfren pon bkn boleh cayer,.........
1 lg,.....x payh lh nk kuar g blind date ker,......2 sndr cari masalah,.....pas2,...lau something happen dah sshkn org len,......dh tmbh2 kes kat court,.surat kahbar kene tmbh page nk masok biter psl kes korg plak,......"jgn sshkn org ae,......lau x sngaje kejadian blaku x per,...kot,..."
kes2 jenayah cm nie selalu kiter dgr,.....selalu kiter bacer dr internet,.......newspaper,......
jd,....lepas nie,...please lh b careful,....peringatan ntok diri sndr gak nie,......
nmpak seolah2 cm dunia nie xd undg2,......
pelik2 manusia zaman sekarang nie,......
perangai penjenayah 2 mcm ntah paper,......
binatang 2,....lain lh,....ner d akal nk pk,......
x leh nk bezakn maner yg buruk dan yg baik,.......
tp,......kiter kn manusia,......allah dh bg otak n akal ntok kiter pk maner yg baik n buruk,.......
dtg ceramah mlm semalam mmg x sia2 lh,......
bnyak care dh blajar,.......
bnyak bnde dh tau,......
chua3x,.......
thanks very much,..........huhu
lau sesaper nk panggil beliau ceramah mmg x rugi,.......
haha,...
tp,.....lau panggil sekali dier x lyn,......
jgn putus asa,.......
panggil jer lg smpai 10 20 kali,.......
dier mmg cm2,........
suker org yg bersungguh,......
hehe,......
btol ker?
haha,....blom cuber blom tau,......:)
Wednesday, January 27, 2010
cannot imagine our destiny tomorrow,......
just want 2 story about something make me laugh,....
one night,....
i study Law with my frens,.....
i try 2 find the actual sub topic that maybe will become our question quiz,......
then i remember about my account quiz last semester,......
(last semester)
i ask my fren,."what do u think about what sub topic will come up on our quiz tomorrow?"
so,..she pick one question,.....
i ask her."r u sure this one?"
she say "my instinct is gud,....do believe me,..."
then i laugh,....
"ok we try"
after a minute we search 4 the answer,....
only a few question we get,....
"bluuurrrrrrrr"
then i said,....
"this question is hard 2 ans,......i think this is not our quiz question,....haha"
then my frens olso blurrrrrrrrr.......
so,.....
we do other question that we can really answer it,......
the next day,......
at Lt 2.00p.m,......
the quiz start,......
im a bit confident that i will answer those question b4 open the question,.......
coz i study 4 hours 4 that,...
my frens sit beside me,....
we open the question paper,....
then,..........................
mwhahahahahahaahahaaaaahahahahaha
i really dont want 2 believe that,.....
hard 2 believe,..
painful 2 believe,....
the question is exactly the same as the question we do b4,....
the question that my frenz believe will b our quiz question,....
on that time,...i only can laugh n laugh n laugh,.....
u know whwt exactly my frenz reaction?????,.....
she smile like a goat,......
she kept turn her head looking 2 others,.....
hahahaha,.........
i feel really sorry towards her,........
after the quiz end,...
i ask her,...
"can u answer that question earlier?"
"owh,....i really2 want 2 believe my instinct after this,.....no matter what,....."
hahahahahahaha..........we blurrrrr,....n this make me more laugh,.....
now i also believe her instinct no matter what,....
every time i study with her,.......
i ask her instinct 1st,.......
hehe,..........
and this semester,...Law quiz,......her instinct 1 more time very helpful,..
i got 2 ans the ques,.....
isnt it gud,.......??????
chua3,.....(^-^)
Subscribe to:
Comments (Atom)